Resonate Segments dostępne teraz na Yahoo DSP dla lepszego targetowania odbiorców

białe pionki otaczające jeden czerwony pionek, który stoi w kółku Grafika autorstwa Freepik

Resonate ogłosiło, że Resonate Segments, pakiet zawierający ponad 1000 segmentów odbiorców, jest teraz dostępny do natychmiastowej aktywacji w Yahoo DSP (platformie po stronie popytu). Bezpośrednia integracja Resonate z Yahoo ConnectID umożliwia reklamodawcom zabezpieczenie targetowania na przyszłość w zmieniającym się krajobrazie tożsamości i aktywację danych Resonate na różnych urządzeniach.

Segmenty Resonate są aktualizowane co tydzień, dostarczając w czasie rzeczywistym wgląd w preferencje konsumentów i zamiary zakupowe w różnych branżach. Liczba segmentów wynosi 1000 i rośnie, co pozwala marketerom wybierać z gotowych odbiorców lub tworzyć niszowe, niestandardowe odbiorców przy użyciu ponad 15 000 atrybutów Resonate, aby personalizować kampanie i zwiększać ich efektywność.

Gotowe do aktywacji segmenty odbiorców obejmują:

  • Premium polityczne i adwokackie audytorie: dostępne po raz pierwszy w DSP, w tym zachowania wyborcze, skłonność do głosowania, przynależność partyjna i inne.
  • Audytorie in-market/intender: segmenty oparte na zainteresowaniach w różnych kategoriach, takich jak technologia, sport, podróże i inne.
  • Audytorie zakupowe: zachowania zakupowe i marki, w tym ogólny handel detaliczny, odzież i usługi finansowe.
  • Premium audytorie zdrowotne: w tym stany zdrowia, zachowania zdrowotne, zdrowy styl życia i inne.

Yahoo stosuje zintegrowane podejście do tożsamości w każdym środowisku cyfrowym. Yahoo Identity Solutions, które obejmują Yahoo ConnectID i Next-Gen Solutions, uwzględniają zarówno adresowalne, jak i nieadresowalne zasoby. Yahoo ConnectID dla zasobów adresowalnych jest zasilane przez dane pierwszej strony i partnerów Yahoo, oparte na zgodzie użytkowników, i dociera do niemal 205 milionów uwierzytelnionych użytkowników w USA. Rozwiązanie zostało przyjęte przez prawie 50 000 domen wydawców i jest interoperacyjne z ponad 35 najlepszymi platformami danych w branży.

„Ze względu na węższe marże i zmieniające się zachowania konsumentów, marketerzy potrzebują szybkiego dostępu do potężnych danych,” powiedział Bryan Gernert, CEO Resonate. „Dlatego cieszymy się, że możemy ogłosić nasze partnerstwo z Yahoo. Ta integracja przynosi bogate, napędzane przez AI dane o targetowaniu odbiorców Resonate bezpośrednio użytkownikom Yahoo DSP. Bez konieczności oddzielnych subskrypcji, użytkownicy Yahoo DSP mogą teraz korzystać z tych potężnych danych w swojej istniejącej platformie, docierając do idealnych odbiorców z niezrównaną szybkością i efektywnością.”

Giovanni Gardelli, wiceprezes ds. produktów reklamowych danych w Yahoo, powiedział: „Jesteśmy zachwyceni, że Resonate Segments są dostępne za pośrednictwem Yahoo DSP, aby jeszcze bardziej wzmocnić reklamodawców bogatymi danymi. W obliczu zmieniającego się krajobrazu tożsamości, ważne jest, abyśmy wszyscy współpracowali nad znalezieniem rozwiązań, które pomogą przygotować reklamodawców na sukces. Integracja Resonate i Yahoo ConnectID zabezpiecza przyszłość kampanii medialnych reklamodawców i umożliwia im dalsze dostarczanie istotnych i znaczących doświadczeń mimo utraty sygnałów.”

Skomentuj ten artykuł za pośrednictwem X: @IoTNow i odwiedź nasza strone IoT Now Polska

RECENT ARTICLES

bitsensing współpracuje z NXP w celu opracowania skalowalnych rozwiązań radarowych dla różnych branż

bitsensing podpisało Memorandum of Understanding (MOU) z NXP Semiconductors.

Read more

NXP rozszerza portfolio zgodne z ASA dzięki przejęciu Aviva Links

NXP Semiconductors N.V. ogłosiło zawarcie ostatecznej umowy o przejęciu Aviva Links w ramach transakcji gotówkowej o wartości 242,5 miliona USD.

Read more
FEATURED IoT STORIES

Znaczenie łączności w IoT

Łączność jest centralnym elementem Internetu Rzeczy (IoT). Jest to siła napędowa i kluczowy element tej zmiany we współczesnej technologii. IoT to nazwa nadana ogromnej sieci fizycznych obiektów, które komunikują się przez internet. Obiekty te mają wbudowane czujniki, oprogramowanie, łączność sieciową i aktuatory, które umożliwiają wymianę informacji między sobą przez internet. Innymi słowy, wyróżniającą cechą IoT

Read more

CAT-M1 vs NB-IoT – badanie rzeczywistych różnic

Ponieważ członkowie branży chcą zapewnić IoT łączność następnej generacji , w wydaniu 13 3GPP pojawiły się dwa różne standardy — CAT-M1 i NB-IoT .

Read more

9 aplikacji IoT, które zmienią wszystko

Niezależnie od tego, czy jesteś prezesem zorientowanym na przyszłość, dyrektorem generalnym zorientowanym na technologię, czy liderem IT, już wcześniej spotkałeś się z terminem IoT. Często jest używany wraz z superlatywami dotyczącymi tego, jak zrewolucjonizuje sposób, w jaki pracujesz, bawisz się i żyjesz. Ale czy to tylko kolejne modne hasło, czy też jest to obiecany technologiczny święty Graal? Prawda

Read more

IoT i automatyka domowa: co przyniesie przyszłość?

Kiedyś marzenie, automatyka domowa wykorzystująca iot, powoli staje się częścią codziennego życia na całym świecie. W rzeczywistości uważa się, że globalny rynek inteligentnej automatyki domowej do 2020 roku osiągnie 40 miliardów dolarów.

Read more

5 wyzwań stojących przed Internetem Rzeczy

Internet rzeczy ( IoT) szybko stał się ogromną częścią tego, jak ludzie żyją, komunikują się i prowadzą interesy. Na całym świecie urządzenia z dostępem do Internetu zmieniają nasz świat w bardziej aktywne miejsce do życia.

Read more