Nobu Hotels aktualizuje swoją infrastrukturę przewodową, bezprzewodową i SD-WAN opartą na sztucznej inteligencji, zbudowaną na zasadach Zero Trust, korzystając z kompleksowego rozwiązania HPE Aruba Networking od Hewlett Packard Enterprise. Zaktualizowana sieć zapewnia zaawansowaną, bezpieczną łączność w wybranych obiektach Nobu na całym świecie.
Wdrożenie to poprawia łączność mobilną, urządzeń IoT oraz aplikacji opartych na sztucznej inteligencji, wspierając luksusowe usługi i udogodnienia, takie jak AI Concierge. Dostępny za pośrednictwem asystenta głosowego w pokoju lub aplikacji mobilnej Nobu, zawsze dostępny AI Concierge odpowiada na prośby i udziela proaktywnych rekomendacji na podstawie danych w czasie rzeczywistym i preferencji gości. Implementacja sieci zapewnia również inteligencję opartą na AI, która generuje efektywność operacyjną i wzmacnia bezpieczeństwo danych, umożliwiając Nobu Hotels spełnianie wszystkich oczekiwań wymagających gości.
„Nasza wizja łączności kładzie nacisk na bezpieczne, płynne i hiperpersonalizowane doświadczenie gości, które wykorzystuje zaawansowane technologie, w tym różne rodzaje sztucznej inteligencji, stosowane w interakcjach przed, w trakcie i po pobycie,” powiedział Rodney Linville, globalny szef IT w Nobu Hospitality. „Obejmuje to inteligentne pokoje, spersonalizowane usługi, zaawansowane możliwości zarządzania relacjami z klientami (CRM) i nieruchomościami, automatyzację sprzątania i utrzymania, cyfrową komunikację personelu oraz bezpieczeństwo danych oparte na zasadach Zero Trust.”
Natywna łączność IoT, zmniejszone zużycie energii i Zero Trust
Hotel opiera się na zasadach Zero Trust, które zostały zaimplementowane w nowej sieci, aby zabezpieczyć środowisko oparte na łączności i technologii IoT.
W ramach udogodnień dla gości i bezpieczeństwa, technologie IoT obejmują automatyzację drzwi, kamery bezpieczeństwa, asystentów głosowych, Apple TV, oświetlenie, rolety, zamówienia posiłków do pokoju oraz czujniki HVAC, które umożliwiają gościom dostosowywanie ustawień klimatyzacji.
Operacyjnie, systemy IoT w Nobu Hotels obejmują urządzenia do punktów sprzedaży (POS), tablety dla pracowników mobilnych oraz przyciski paniki zapewniające bezpieczeństwo fizyczne. W zakresie automatyzacji sprzątania, IoT wspiera rozwiązania takie jak HotSOS, Hub OS i Knowcross. Do zarządzania obiektami, Nobu Hotels korzysta z różnorodnych rozwiązań automatyzacji konserwacji prewencyjnej i wymaganej, opartych na IoT.
„Innowacyjne firmy z branży luksusowej hotelarstwa polegają na bezpiecznej, usprawnionej i uproszczonej łączności, aby móc sprostać szybko zmieniającym się oczekiwaniom wymagających gości,” powiedział Larry Lunetta, wiceprezes ds. marketingu produktów AI, bezpieczeństwa i sieciowania w HPE Aruba Networking. „Niezależnie od tego, czy chodzi o ustanowienie postawy bezpieczeństwa Zero Trust, podłączenie systemów IoT, czy zmniejszenie zużycia energii dzięki energooszczędnemu sprzętowi sieciowemu, posiadanie wysokowydajnej, inteligentnej sieci przewodowej, bezprzewodowej i SD-WAN pozwala Nobu Hotels skupić się na zapewnieniu ikonicznych doświadczeń gościnnych zakorzenionych w kulinarnym mistrzostwie na całym świecie.”
Intuicyjne wizualizacje z automatyzacją przepływu pracy jednym kliknięciem na całym świecie
Aby sprostać wymaganiom Nobu Hotels dotyczącym łączności, przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów operacyjnych, firma dodała HPE Aruba Networking Central, napędzany przez AI, do zarządzania sieciami kampusowymi, oddziałowymi, zdalnymi, centrami danych i IoT z jednego pulpitu, oraz w pełni wdrożyła HPE Aruba Networking ClearPass, który zapewnia polityki dostępu oparte na rolach dla wdrożenia bezpieczeństwa Zero Trust w przedsiębiorstwach. HPE Aruba Networking User Experience Insight (UXI) proaktywnie wykrywa degradację sieci, zanim wpłynie to na doświadczenia użytkowników.
W przyszłości Nobu Hotels planuje wykorzystać swoją nową infrastrukturę sieciową do dalszych innowacji na konkurencyjnym rynku, który wciąż odczuwa skutki niedawnej pandemii.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź HPE Aruba Networking.
Skomentuj ten artykuł za pośrednictwem X: @IoTNow i odwiedź nasza strone IoT Now Polska