Mobile i OpenAI współpracują nad AI-Driven IntentCX, aby wpływać na doświadczenia klientów

Kolaż koncepcji doświadczenia klienta Grafika autorstwa Freepik

T-Mobile i OpenAI nawiązały wieloletnią współpracę, której celem jest poprawa doświadczeń klientów i ustanowienie nowych standardów sukcesu w obsłudze klientów dla firm na całym świecie. Obie firmy budują dedykowaną platformę decyzyjną napędzaną intencjami, nazwaną IntentCX. Dzięki bezpiecznemu dostępowi do danych T-Mobile i zdolności do rozumienia intencji i nastrojów klientów w czasie rzeczywistym, IntentCX będzie mogła zastosować znaczące zrozumienie i wiedzę o kliencie do każdej interakcji, oferować rozwiązania do rozwiązywania problemów, a nawet podejmować proaktywne działania w ich imieniu. Początkowym celem jest zastosowanie najbardziej zaawansowanej technologii i procesów biznesowych, aby zmaksymalizować sukces każdej podróży klienta z T-Mobile, a przy tym stworzyć uniwersalny plan, który można zastosować w różnych branżach.

IntentCX, który ma zostać uruchomiony w 2025 roku, to krok naprzód w porównaniu do dzisiejszych rozwiązań opartych na GenAI i NBA („next best action”). Ponieważ te rozwiązania oparte są na zasadach i ograniczonym zbiorze danych oraz opcji obsługi klienta, mogą jedynie oferować przypuszczalne rozwiązania i mają ograniczone możliwości podejmowania działań. IntentCX będzie szkolony w nagradzanym podejściu T-Mobile do obsługi klienta, dzięki najlepszym w swojej klasie procesom TEX (Team of Experts), oraz będzie miał dostęp do miliardów danych z rzeczywistych interakcji z klientami, w tym ich doświadczeń w czasie rzeczywistym w sieci oraz w usługach takich jak T-Life. Dzięki integracji z systemami operacyjnymi i transakcyjnymi T-Mobile, IntentCX będzie mogła podejmować proaktywne kroki dla klientów. Platforma dostarczy:

  • Spersonalizowaną obsługę: Wykorzystując wiedzę opartą na rzeczywistych danych klientów i podejściu zespołu TEX, IntentCX dostarczy indywidualne rozwiązania napędzane AI, wspierając nagradzanych przedstawicieli obsługi klienta T-Mobile. W niektórych przypadkach, platforma wspomoże ich pracę zautomatyzowanymi interakcjami z klientami, aby maksymalizować sukces każdej podróży klienta.
  • Rzeczywistą interakcję: Zrozumienie rozmów, nawigowanie po skomplikowanych, wielowątkowych konwersacjach oraz uwzględnienie wcześniejszych kontekstów – w wielu językach. Każdy klient będzie czuł się wysłuchany i zrozumiany.
  • Proaktywne działania: IntentCX połączy się bezpośrednio z systemami transakcyjnymi i obsługi klienta T-Mobile, aby z wyprzedzeniem identyfikować i zaspokajać potrzeby klientów, a tam, gdzie to konieczne, autonomicznie wykonywać zadania za ich zgodą.
  • Decyzje w czasie rzeczywistym: Gdy klient skontaktuje się z T-Mobile w sprawie problemu z siecią lub usługą, IntentCX przeanalizuje dane dotyczące sieci i usług T-Mobile w czasie rzeczywistym i dostarczy odpowiednie rozwiązanie.
  • Szybsze odpowiedzi: Skalowalność do zarządzania tysiącami rozmów i setkami działań jednocześnie, dostarczając szybszą i bardziej efektywną obsługę.
  • Bezpieczeństwo: Zastosowanie najwyższego poziomu ochrony prywatności i bezpieczeństwa w każdej transakcji.

IntentCX ma na celu poprawę indywidualnych doświadczeń klientów z usługami i siecią T-Mobile, dostosowując działania zapobiegawcze i rozwiązania do każdego klienta. Platforma przekształci również operacje T-Mobile, tworząc ogromną wartość biznesową dzięki wykorzystaniu AI, co pozwoli na bardziej opłacalne przyciąganie, obsługę i utrzymanie najbardziej zadowolonych klientów w branży.

Potencjał IntentCX będzie rósł wraz z możliwością wykorzystania przez T-Mobile najnowszych modeli OpenAI. W przyszłości ta technologia może również umożliwić innym firmom skoncentrowanym na kliencie na całym świecie transformację podejścia do zaangażowania klientów, ponieważ technologia i procesy biznesowe opracowywane w ramach tej współpracy mają szerokie zastosowanie w różnych branżach obsługujących klientów.

„T-Mobile doskonale rozumie, jak zachwycać klientów, i jest zdeterminowane, aby dostarczać lepsze, bardziej spersonalizowane rozwiązania,” powiedział Sam Altman, CEO OpenAI. „Cieszymy się, że możemy współpracować z nimi, aby budować szybsze, bardziej intuicyjne i dostępne doświadczenia dla milionów ludzi.”

Mike Sievert, CEO T-Mobile, powiedział: „IntentCX to coś znacznie więcej niż chatboty. Nasi klienci zostawiają miliony wskazówek dotyczących tego, jak chcą być traktowani poprzez swoje rzeczywiste doświadczenia i interakcje, a teraz wykorzystamy te głębokie dane, aby wzmocnić nasz zespół obsługi klienta, doskonaląc ich podróże.”

T-Mobile aktywnie testuje IntentCX w celu jego włączenia do operacji biznesowych i planuje rozpoczęcie wdrażania w 2025 roku. Dodatkowo, T-Mobile i OpenAI będą współpracować nad rozwojem dodatkowych usług i narzędzi wspieranych przez AI w ramach ich wieloletniej umowy.

Skomentuj ten artykuł za pośrednictwem X: @IoTNow i odwiedź nasza strone IoT Now Polska

RECENT ARTICLES

bitsensing współpracuje z NXP w celu opracowania skalowalnych rozwiązań radarowych dla różnych branż

bitsensing podpisało Memorandum of Understanding (MOU) z NXP Semiconductors.

Read more

NXP rozszerza portfolio zgodne z ASA dzięki przejęciu Aviva Links

NXP Semiconductors N.V. ogłosiło zawarcie ostatecznej umowy o przejęciu Aviva Links w ramach transakcji gotówkowej o wartości 242,5 miliona USD.

Read more
FEATURED IoT STORIES

Znaczenie łączności w IoT

Łączność jest centralnym elementem Internetu Rzeczy (IoT). Jest to siła napędowa i kluczowy element tej zmiany we współczesnej technologii. IoT to nazwa nadana ogromnej sieci fizycznych obiektów, które komunikują się przez internet. Obiekty te mają wbudowane czujniki, oprogramowanie, łączność sieciową i aktuatory, które umożliwiają wymianę informacji między sobą przez internet. Innymi słowy, wyróżniającą cechą IoT

Read more

CAT-M1 vs NB-IoT – badanie rzeczywistych różnic

Ponieważ członkowie branży chcą zapewnić IoT łączność następnej generacji , w wydaniu 13 3GPP pojawiły się dwa różne standardy — CAT-M1 i NB-IoT .

Read more

9 aplikacji IoT, które zmienią wszystko

Niezależnie od tego, czy jesteś prezesem zorientowanym na przyszłość, dyrektorem generalnym zorientowanym na technologię, czy liderem IT, już wcześniej spotkałeś się z terminem IoT. Często jest używany wraz z superlatywami dotyczącymi tego, jak zrewolucjonizuje sposób, w jaki pracujesz, bawisz się i żyjesz. Ale czy to tylko kolejne modne hasło, czy też jest to obiecany technologiczny święty Graal? Prawda

Read more

IoT i automatyka domowa: co przyniesie przyszłość?

Kiedyś marzenie, automatyka domowa wykorzystująca iot, powoli staje się częścią codziennego życia na całym świecie. W rzeczywistości uważa się, że globalny rynek inteligentnej automatyki domowej do 2020 roku osiągnie 40 miliardów dolarów.

Read more

5 wyzwań stojących przed Internetem Rzeczy

Internet rzeczy ( IoT) szybko stał się ogromną częścią tego, jak ludzie żyją, komunikują się i prowadzą interesy. Na całym świecie urządzenia z dostępem do Internetu zmieniają nasz świat w bardziej aktywne miejsce do życia.

Read more