Infosys rozszerza współpracę z NVIDIA w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych zasilanych przez AI

Mechanik między komputerami mainframe Grafika autorstwa DC Studio na stronie Freepik

Infosys ogłosiło rozszerzenie współpracy z firmą NVIDIA w celu opracowania rozwiązań zasilanych przez sztuczną inteligencję (AI), ukierunkowanych na klienta, aby napędzać innowacje i doskonałość operacyjną dla firm telekomunikacyjnych. Wykorzystując Infosys Topaz, zestaw usług, rozwiązań i platform AI-first opartych na technologiach generatywnej AI, współpraca ta ma na celu poprawę doświadczeń klientów, usprawnienie operacji sieciowych oraz przyspieszenie dostarczania usług.

Infosys opracował trzy rozwiązania generatywnej AI, z których wszystkie są napędzane przez Infosys Topaz, wykorzystując mikrousługi NVIDIA NIM do inferencji, modele embeddingu NVIDIA NeMo Retriever oraz NeMo Guardrails do dostosowywania i wdrażania generatywnych modeli LLM specyficznych dla branży telekomunikacyjnej. Infosys Topaz korzysta również z NVIDIA Riva, do budowania rozmownych potoków AI w czasie rzeczywistym, co umożliwia transkrypcję i tłumaczenie w czasie rzeczywistym dla agentów call center.

  • TOSCA Network Service Design wykorzystuje generatywną AI NVIDIA do tworzenia i dostosowywania specyfikacji topologii i orkiestracji dla aplikacji chmurowych (TOSCA) szablonów. To rozwiązanie usprawnia proces projektowania usług sieciowych. Wykorzystanie mikrousług NVIDIA NIM i NeMo Retriever pozwoliło na zmniejszenie opóźnienia o 28% oraz absolutną poprawę dokładności o 15%. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
  • Generatywna AI zasilana przez NVIDIA umożliwia inteligentne centrum operacyjne sieci, co pozwala inżynierom sieciowym i personelowi operacyjnemu szybciej i dokładniej rozwiązywać problemy. Dzięki NVIDIA NIM i NeMo Retriever, to rozwiązanie zmniejsza średni czas rozwiązania problemów sieciowych oraz poprawia doświadczenie klienta, co skutkuje obniżeniem opóźnienia o 61% i absolutną poprawą dokładności o 22%. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij tutaj.
  • Infosys Cortex – platforma transformacji call center napędzana przez generatywną AI. Wykorzystując Infosys Topaz i pakiet rozwiązań chmurowych Infosys Cobalt, Infosys Cortex tworzy realistyczne symulacje klientów, aby agenci szkoleni mogli ćwiczyć swoje umiejętności w całkowicie immersyjnym środowisku.

Te rozwiązania mogą przynieść korzyści klientom w postaci zwiększenia efektywności operacyjnej i poprawy produktywności, a także poprawić ogólne doświadczenie szkolenia agentów call center poprzez optymalizację end-to-end generatywnego potoku AI i kosztów inferencji.

Anand Swaminathan, EVP i globalny lider branżowy – komunikacja, media i technologia w Infosys, powiedział: „Dzięki naszej współpracy z NVIDIA jesteśmy gotowi odblokować zaawansowane możliwości AI dla przedsiębiorstw, pomagając globalnym organizacjom poprawić efektywność biznesową. Integrując zaawansowane technologie AI NVIDIA z Infosys Topaz, dążymy do transformacji projektowania usług sieciowych, operacji NOC oraz funkcjonalności call center. Pomoże to również zapewnić bezpieczne i odpowiedzialne wdrażanie AI. Ta współpraca jest przykładem naszego zaangażowania w napędzanie innowacji i doskonałości operacyjnej dla naszych klientów.”

Ronnie Vasishta, starszy wiceprezes ds. telekomunikacji w NVIDIA, powiedział: „Firmy telekomunikacyjne coraz częściej adoptują generatywne rozwiązania AI, aby poprawić produktywność swoich przedsiębiorstw dzięki inteligentniejszym sieciom, bardziej efektywnym operacjom i lepszej obsłudze klienta. Wykorzystując pełny stack przyspieszonego przetwarzania i platformy AI firmy NVIDIA, Infosys Topaz dostarcza zestaw rozwiązań specyficznych dla branży, które pomogą firmom telekomunikacyjnym przyspieszyć i uprościć wdrażanie generatywnej AI.”

Skomentuj ten artykuł za pośrednictwem X: @IoTNow i odwiedź nasza strone IoT Now Polska

RECENT ARTICLES

bitsensing współpracuje z NXP w celu opracowania skalowalnych rozwiązań radarowych dla różnych branż

bitsensing podpisało Memorandum of Understanding (MOU) z NXP Semiconductors.

Read more

NXP rozszerza portfolio zgodne z ASA dzięki przejęciu Aviva Links

NXP Semiconductors N.V. ogłosiło zawarcie ostatecznej umowy o przejęciu Aviva Links w ramach transakcji gotówkowej o wartości 242,5 miliona USD.

Read more
FEATURED IoT STORIES

Znaczenie łączności w IoT

Łączność jest centralnym elementem Internetu Rzeczy (IoT). Jest to siła napędowa i kluczowy element tej zmiany we współczesnej technologii. IoT to nazwa nadana ogromnej sieci fizycznych obiektów, które komunikują się przez internet. Obiekty te mają wbudowane czujniki, oprogramowanie, łączność sieciową i aktuatory, które umożliwiają wymianę informacji między sobą przez internet. Innymi słowy, wyróżniającą cechą IoT

Read more

CAT-M1 vs NB-IoT – badanie rzeczywistych różnic

Ponieważ członkowie branży chcą zapewnić IoT łączność następnej generacji , w wydaniu 13 3GPP pojawiły się dwa różne standardy — CAT-M1 i NB-IoT .

Read more

9 aplikacji IoT, które zmienią wszystko

Niezależnie od tego, czy jesteś prezesem zorientowanym na przyszłość, dyrektorem generalnym zorientowanym na technologię, czy liderem IT, już wcześniej spotkałeś się z terminem IoT. Często jest używany wraz z superlatywami dotyczącymi tego, jak zrewolucjonizuje sposób, w jaki pracujesz, bawisz się i żyjesz. Ale czy to tylko kolejne modne hasło, czy też jest to obiecany technologiczny święty Graal? Prawda

Read more

IoT i automatyka domowa: co przyniesie przyszłość?

Kiedyś marzenie, automatyka domowa wykorzystująca iot, powoli staje się częścią codziennego życia na całym świecie. W rzeczywistości uważa się, że globalny rynek inteligentnej automatyki domowej do 2020 roku osiągnie 40 miliardów dolarów.

Read more

5 wyzwań stojących przed Internetem Rzeczy

Internet rzeczy ( IoT) szybko stał się ogromną częścią tego, jak ludzie żyją, komunikują się i prowadzą interesy. Na całym świecie urządzenia z dostępem do Internetu zmieniają nasz świat w bardziej aktywne miejsce do życia.

Read more