Honeywell ogłosił, że pracuje nad rozwojem inteligentnego agenta wielomodowego z obsługą sztucznej inteligencji (AI) dla urządzeń mobilnych Honeywell, zasilanych przez technologie Qualcomm. Agent umożliwi pracownikom i klientom z branży centrów dystrybucyjnych i handlu detalicznego naturalną interakcję z urządzeniami przenośnymi za pomocą głosu, obrazów i kodów kreskowych.
To rozwiązanie zasilane przez AI zostało stworzone, aby pełnić rolę cyfrowego zasobu dla współczesnej siły roboczej, pozwalając jej szybko uzyskiwać odpowiedzi i wyniki, co prowadzi do oszczędności czasu, większej dokładności i interaktywnych rezultatów. Projekt i rozwój wielomodowego agenta inteligentnego wspiera również dostosowanie portfolio Honeywell do trzech kluczowych megatrendów, w tym automatyzacji.
Pracownicy będą mogli wprowadzać dane do technologii i otrzymywać praktyczne odpowiedzi na pytania, takie jak „Czy mamy na stanie wariant bezglutenowy tego produktu?” lub „Gdzie mogę znaleźć ten konkretny produkt w sklepie?”. W zależności od pytania użytkownicy otrzymają odpowiedzi w formie obrazu, wideo, odpowiedzi głosowej, tekstowej lub kombinacji kilku modalności. Ta funkcjonalność została zaprojektowana, aby umożliwić pracownikom bardziej efektywne wykonywanie swoich zadań, jednocześnie realizując inne bieżące zadania, takie jak obsługa klientów w środowisku detalicznym czy wykonywanie wieloetapowych procedur w centrum dystrybucji. Rozwiązanie będzie dostępne dla użytkowników za pośrednictwem zestawu do tworzenia oprogramowania (SDK), który można zintegrować z istniejącymi aplikacjami i systemami organizacji.
„Wykorzystując nasze mocne strony w zakresie generatywnej AI, wysokowydajnych i niskonapięciowych obliczeń, ta współpraca z Honeywell podkreśla nasze zaangażowanie w pionierskie rozwiązania, które napędzą rozwój inteligentnego połączonego środowiska” – powiedział Nakul Duggal, dyrektor generalny ds. motoryzacji, przemysłu i wbudowanego IoT oraz chmury obliczeniowej w Qualcomm Technologies. „Nowy wielomodowy agent inteligentny Honeywell stanowi znaczący krok naprzód w wykorzystaniu zaawansowanej AI na krawędzi sieci, aby usprawnić operacje i podnieść jakość interakcji z klientami w różnych branżach. Ta inicjatywa umożliwia nam napędzanie cyfrowej transformacji, poprawiając sposób, w jaki firmy wchodzą w interakcje ze swoimi środowiskami za pomocą inteligentnej i responsywnej technologii.”
Wielomodowy agent inteligentny ma być dostępny na początku 2025 roku. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Honeywell wykorzystuje AI w kluczowych branżach, odwiedź: https://automation.honeywell.com/us/en/solutions/productivity.
Skomentuj ten artykuł za pośrednictwem X: @IoTNow i odwiedź nasza strone IoT Now Polska