CALM: Automatyzacja powiadamień o awariach

Znak ostrzegawcz na tablecie Źródło: Freepik

Albireo Energy i firma z portfela Huron Capital ogłosiły wprowadzenie usługi Critical Alarm Messenger (CALM), która jest włączonym do Internetu usługą powiadamiania i eskalacji 24/7, służącą do informowania właścicieli budynków i ich zespołów o problemach z najważniejszymi systemami budynkowymi.

CALM integruje się z istniejącymi systemami automatyzacji budynków (BAS), aby zbierać i przechowywać historyczne dane ze wszystkich wyznaczonych krytycznych punktów alarmowych. Po zintegrowaniu ta bezpieczna, oparta na chmurze platforma komunikuje się z właścicielami budynków i zespołami poprzez wiadomości tekstowe, telefon i e-mail w przypadku wykrycia usterki w krytycznym systemie budynkowym. Drzewo powiadamiania zapewnia, że alarmy są potwierdzane przez odpowiedniego członka zespołu lub eskalowane do następnej osoby na liście. Historia alarmów, powiadomień i śledzenia są dostępne za pośrednictwem bezpiecznej witryny internetowej do analizy i raportowania.

“Systemy budynków zawsze ulegną awarii, i zawsze wydaje się, że dzieje się to o drugiej nad ranem w weekendy i święta” – powiedział Brad Freeman, wiceprezes ds. operacyjnych w Albireo Energy. “Nie ma nic gorszego niż obudzenie się rano i zobaczenie e-maila od naszego BAS informującego, że centrum danych przestało działać lub jest wyciek w chłodzeniu w laboratorium farmaceutycznym. Dzięki CALM, właściciele budynków i ich zespoły mogą priorytetyzować krytyczne alarmy w swoich budynkach i na kampusach i w zasadzie zautomatyzować plan kryzysowy i ciągłości działania budynku. Chociaż CALM nie powstrzyma awarii systemu, pozwoli ci być jej krokiem naprzód, co jest kluczowe dla skutecznego zarządzania ryzykiem i Environmental, Social, Governance (ESG).”

CALM to bezpieczne oprogramowanie oparte na chmurze, które spełnia najwyższe standardy cyberbezpieczeństwa. Jest obsługiwane przez Centrum Usług Zarządzanych (MSC) Albireo Energy, które utrzymuje wiedzę techniczną na temat głównych produktów OEM i inteligentnych usług firmy. MSC zapewnia ciągłe wsparcie serwisowe, inżynieryjne, sprzedażowe i oprogramowania, a jego zespół techniczny najlepszej klasy obsługuje klientów i dywizje Albireo Energy na różnych strefach czasowych.

CALM można dodać do istniejącej umowy serwisowej Albireo Energy w dowolnym momencie, a także do nowej umowy lub umowy serwisowej w ramach nowej konstrukcji. Wdrożenie CALM może zostać zakończone w zaledwie dwóch tygodniach. Proces obejmuje priorytetyzację najbardziej krytycznych alarmów, programowanie, inżynierię, konfigurację i szkolenie. Dla właścicieli budynków i zespołów zarządzających danymi budynków w miejscu lub za pośrednictwem dostawcy chmur, Albireo Energy może bezpiecznie zarządzać danymi budynków w swojej Prywatnej Chmurze, dalszo usprawniając zarządzanie alarmami i wykrywanie usterek.

CALM jest częścią portfolio Inteligentnych Usług Albireo Energy, usług opartych na technologii, które zapewniają, że dane budynków są przechowywane, zarządzane, monitorowane i rozpatrywane – zanim wezwania serwisowe przekształcą się w przestój, krytyczne alarmy staną się kryzysami, zużycie energii wzrośnie, rachunki za media wzrosną i będzie wymagane coroczne raportowanie emisji.

Skomentuj ten artykuł za pomocą X: @IoTNo

RECENT ARTICLES

Kemet Data Center przyspieszy transformację cyfrową na Bliskim Wschodzie i w Afryce

INTRO Technology, technologiczne ramię INTRO Holding i spółka macierzysta Advansys i Forte Cloud, ogłosiła podpisanie Memorandum of Understanding (MoU) z Oman Data Park w celu utworzenia Kemet Data Center w Strefie Ekonomicznej Kanału Sueskiego. Wartość MoU wynosi 450 milionów dolarów i reprezentuje pierwsze partnerstwo między tymi dwoma firmami, mające na celu dostarczanie rozwiązań chmurowych, Internetu

Read more

Qualcomm i Sequans finalizują sprzedaż technologii 4G IoT

Qualcomm Incorporated, poprzez swoją spółkę zależną Qualcomm Technologies, oraz Sequans Communications ogłosiły, że zakończyły sprzedaż technologii 4G IoT firmy Sequans na rzecz Qualcomm.

Read more
FEATURED IoT STORIES

Znaczenie łączności w IoT

Łączność jest centralnym elementem Internetu Rzeczy (IoT). Jest to siła napędowa i kluczowy element tej zmiany we współczesnej technologii. IoT to nazwa nadana ogromnej sieci fizycznych obiektów, które komunikują się przez internet. Obiekty te mają wbudowane czujniki, oprogramowanie, łączność sieciową i aktuatory, które umożliwiają wymianę informacji między sobą przez internet. Innymi słowy, wyróżniającą cechą IoT

Read more

CAT-M1 vs NB-IoT – badanie rzeczywistych różnic

Ponieważ członkowie branży chcą zapewnić IoT łączność następnej generacji , w wydaniu 13 3GPP pojawiły się dwa różne standardy — CAT-M1 i NB-IoT .

Read more

9 aplikacji IoT, które zmienią wszystko

Niezależnie od tego, czy jesteś prezesem zorientowanym na przyszłość, dyrektorem generalnym zorientowanym na technologię, czy liderem IT, już wcześniej spotkałeś się z terminem IoT. Często jest używany wraz z superlatywami dotyczącymi tego, jak zrewolucjonizuje sposób, w jaki pracujesz, bawisz się i żyjesz. Ale czy to tylko kolejne modne hasło, czy też jest to obiecany technologiczny święty Graal? Prawda

Read more

IoT i automatyka domowa: co przyniesie przyszłość?

Kiedyś marzenie, automatyka domowa wykorzystująca iot, powoli staje się częścią codziennego życia na całym świecie. W rzeczywistości uważa się, że globalny rynek inteligentnej automatyki domowej do 2020 roku osiągnie 40 miliardów dolarów.

Read more

5 wyzwań stojących przed Internetem Rzeczy

Internet rzeczy ( IoT) szybko stał się ogromną częścią tego, jak ludzie żyją, komunikują się i prowadzą interesy. Na całym świecie urządzenia z dostępem do Internetu zmieniają nasz świat w bardziej aktywne miejsce do życia.

Read more