CALM integruje się z istniejącymi systemami automatyzacji budynków (BAS), aby zbierać i przechowywać historyczne dane ze wszystkich wyznaczonych krytycznych punktów alarmowych. Po zintegrowaniu ta bezpieczna, oparta na chmurze platforma komunikuje się z właścicielami budynków i zespołami poprzez wiadomości tekstowe, telefon i e-mail w przypadku wykrycia usterki w krytycznym systemie budynkowym. Drzewo powiadamiania zapewnia, że alarmy są potwierdzane przez odpowiedniego członka zespołu lub eskalowane do następnej osoby na liście. Historia alarmów, powiadomień i śledzenia są dostępne za pośrednictwem bezpiecznej witryny internetowej do analizy i raportowania.
“Systemy budynków zawsze ulegną awarii, i zawsze wydaje się, że dzieje się to o drugiej nad ranem w weekendy i święta” – powiedział Brad Freeman, wiceprezes ds. operacyjnych w Albireo Energy. “Nie ma nic gorszego niż obudzenie się rano i zobaczenie e-maila od naszego BAS informującego, że centrum danych przestało działać lub jest wyciek w chłodzeniu w laboratorium farmaceutycznym. Dzięki CALM, właściciele budynków i ich zespoły mogą priorytetyzować krytyczne alarmy w swoich budynkach i na kampusach i w zasadzie zautomatyzować plan kryzysowy i ciągłości działania budynku. Chociaż CALM nie powstrzyma awarii systemu, pozwoli ci być jej krokiem naprzód, co jest kluczowe dla skutecznego zarządzania ryzykiem i Environmental, Social, Governance (ESG).”
CALM to bezpieczne oprogramowanie oparte na chmurze, które spełnia najwyższe standardy cyberbezpieczeństwa. Jest obsługiwane przez Centrum Usług Zarządzanych (MSC) Albireo Energy, które utrzymuje wiedzę techniczną na temat głównych produktów OEM i inteligentnych usług firmy. MSC zapewnia ciągłe wsparcie serwisowe, inżynieryjne, sprzedażowe i oprogramowania, a jego zespół techniczny najlepszej klasy obsługuje klientów i dywizje Albireo Energy na różnych strefach czasowych.
CALM można dodać do istniejącej umowy serwisowej Albireo Energy w dowolnym momencie, a także do nowej umowy lub umowy serwisowej w ramach nowej konstrukcji. Wdrożenie CALM może zostać zakończone w zaledwie dwóch tygodniach. Proces obejmuje priorytetyzację najbardziej krytycznych alarmów, programowanie, inżynierię, konfigurację i szkolenie. Dla właścicieli budynków i zespołów zarządzających danymi budynków w miejscu lub za pośrednictwem dostawcy chmur, Albireo Energy może bezpiecznie zarządzać danymi budynków w swojej Prywatnej Chmurze, dalszo usprawniając zarządzanie alarmami i wykrywanie usterek.
CALM jest częścią portfolio Inteligentnych Usług Albireo Energy, usług opartych na technologii, które zapewniają, że dane budynków są przechowywane, zarządzane, monitorowane i rozpatrywane – zanim wezwania serwisowe przekształcą się w przestój, krytyczne alarmy staną się kryzysami, zużycie energii wzrośnie, rachunki za media wzrosną i będzie wymagane coroczne raportowanie emisji.
Skomentuj ten artykuł za pomocą X: @IoTNo